Mystery visit checklist

Wanneer u een mystery guest inhuurt, maakt deze over het algemeen gebruik van een mystery visit checklist. Bij HR Lokaal overleggen we deze checklist eerst met u. Want er zijn tenslotte algemene waarden in klantvriendelijkheid en specifieke omstandigheden in uw bedrijf.

Mystery visit checklist; wat staat erop?

Een mystery visit checklist biedt vaak een combinatie van gesloten en open vragen. De gesloten vragen kunnen een ja/nee optie hebben, of bijvoorbeeld een score of range. Dit zijn de objectieve metingen. De open vragen betrekken de situationele elementen en het gevoel van dat moment in het onderzoek.

Enkele voorbeelden van vragen in het geval van bezoek op locatie:

Werd u onmiddellijk begroet?

Was de zaak opgeruimd en netjes?

Was het toilet schoon?

Hoe snel werd u geholpen? / moest u lang wachten?

Hoe reageerde men op uw klacht?

Probeerde het personeel een oplossing te vinden voor uw probleem?

En zo zijn er nog vele mogelijke voorbeelden. Het plaatje wordt wel helder en moet worden ingevuld aan de hand van uw specifieke situatie en de vraag of het om mystery visits ter plekke gaat, of bijvoorbeeld een mystery beller of mailer.

Mystery visit checklist en HR Lokaal

Mystery visits van HR Lokaal zijn volledig afgestemd op uw situatie en wensen. Voordat wij mystery visits uitvoeren, nemen we de mystery visit checklist nauwkeurig met u door. We willen weten hoe uw bedrijf werkt, wie uw werknemers zijn, welke functie, functieprofielen, relaties e.d. Zo kan de inzet van een mystery guest een gedegen bijdrage leveren aan uw HR beleid. Zodat u en uw personeel kunnen groeien en ontwikkelen naar het gewenste resultaat.

Meer weten? Neem contact op.